KSKözlöny - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://kskozlony.blog.hu/2013/02/02/tartalomgyarak/full_commentlist/1#c19757330
Válasz erre: Tartalomgyárak
2013-05-13T08:32:51+02:00
2013-05-13T08:32:51+02:00
ildsisy
http://blog.hu/user/113286
Szevasz! Én még vagyok! (2008. óta...) :) Végre ismét rád találtam!!! Mióta az indanet megszűnt, sok kedves ismerősöm is eltűnt...<br />
Azért apránként rájuk találok ismét! Örülök neked!
https://kskozlony.blog.hu/2009/12/15/berlin_calling_2014/full_commentlist/1#c17429504
Válasz erre: Berlin Calling
2012-07-29T20:54:58+02:00
2012-07-29T20:54:58+02:00
lányként a fővárosban
http://blog.hu/user/741804
Én nem látok a filmben tragédiát.Számomra a Berlin Calling könnyű, és inkább kikapcsol mint lehúz.Kalkbrenner és a zene mindent visz benne. Lehet itt is az ideje, hogy megnézzem újra.<br />
És 2 hete a BalatonSoundon felejthetetlen élmény volt.
https://kskozlony.blog.hu/2012/04/08/boss_6/full_commentlist/1#c16633444
Válasz erre: Boss
2012-05-14T12:18:35+02:00
2012-05-14T12:18:35+02:00
TrueY
http://blog.hu/user/248497
A Fabulon arca (Pataki Ági), hogy került a sorozatba? ;)<br />
<br />
"Nagyon szeretném hinni, hogy a kulisszák mögötti világ bemutatása pusztán fikció és nem több"<br />
Pedig amit leírsz, nagyon reálisnak tetszik. Ezen persze lehet busongani, de régtől fogva így van ez. Már a főemlősöknél is vannak nyomai. :)
https://kskozlony.blog.hu/2012/05/01/mikroblogging_rovid_eletjel/full_commentlist/1#c16573935
Válasz erre: Mikroblogging - rövid életjel
2012-05-07T10:57:48+02:00
2012-05-07T10:57:48+02:00
TrueY
http://blog.hu/user/248497
...és az első hőhullámot is túléltük! ;)
https://kskozlony.blog.hu/2011/12/25/homeland_2/full_commentlist/1#c15528600
Válasz erre: Homeland
2012-01-16T14:57:20+01:00
2012-01-16T14:57:20+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
Bizony! :)<br />
Pedig először én féltem ettől a nőtől. Az első két rész alapján nem fogott meg, de azóta egyre jobb.
https://kskozlony.blog.hu/2011/12/25/homeland_2/full_commentlist/1#c15524037
Válasz erre: Homeland
2012-01-16T09:42:54+01:00
2012-01-16T09:42:54+01:00
Ági07
http://blog.hu/user/155005
és igen :-) Két Golden Globe-díj! :-) Legjobb dráma és legjobb színésznő! :-)
https://kskozlony.blog.hu/2011/12/25/homeland_2/full_commentlist/1#c15476041
Válasz erre: Homeland
2012-01-11T17:04:43+01:00
2012-01-11T17:04:43+01:00
Ági07
http://blog.hu/user/155005
Óriási sorozat! Imádom! Jó lenne, ha a jelöléseit díjra váltaná a Golden Globe-gálán!
https://kskozlony.blog.hu/2011/05/07/iroasztalfogsag/full_commentlist/1#c14009714
Válasz erre: Íróasztalfogság
2011-07-18T15:07:07+02:00
2011-07-18T15:07:07+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2011/05/07/iroasztalfogsag?fullcommentlist=1#c14009404" class="reply_nick_37547" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14009404 );">@Professor Pizka</a>: Úgy bizony.:)
https://kskozlony.blog.hu/2011/05/07/iroasztalfogsag/full_commentlist/1#c14009404
Válasz erre: Íróasztalfogság
2011-07-18T14:33:06+02:00
2011-07-18T14:33:06+02:00
Professor Pizka
http://blog.hu/user/37547
Pázmányos a kollega netán?
https://kskozlony.blog.hu/2009/03/08/adoszezon_1/full_commentlist/1#c12377284
Válasz erre: Adószezon
2011-01-29T18:40:52+01:00
2011-01-29T18:40:52+01:00
mexvel
http://blog.hu/user/565928
Idén is fel lehet?
https://kskozlony.blog.hu/2010/12/06/disznooles_5/full_commentlist/1#c12210246
Válasz erre: Disznóölés
2011-01-17T08:30:21+01:00
2011-01-17T08:30:21+01:00
hajdul (törölt)
http://blog.hu/user/195891
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/12/06/disznooles_5?fullcommentlist=1#c12208777" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12208777 );">@KicsiSáti</a>: No az nincs is olyan messze az én kisvárosomtól, Csongrádtól Bár már nem ott élek.
https://kskozlony.blog.hu/2010/12/06/disznooles_5/full_commentlist/1#c12208777
Válasz erre: Disznóölés
2011-01-16T22:45:13+01:00
2011-01-16T22:45:13+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/12/06/disznooles_5?fullcommentlist=1#c12173356" class="reply_nick_195891" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12173356 );">@hajdul</a>: Mondjuk, hogy Kiskunfélegyháza.
https://kskozlony.blog.hu/2010/12/06/disznooles_5/full_commentlist/1#c12173356
Válasz erre: Disznóölés
2011-01-13T19:23:31+01:00
2011-01-13T19:23:31+01:00
hajdul (törölt)
http://blog.hu/user/195891
Csak a cigányzenészek hiányoznak a vacsorához.<br />
Melyik alföldi kisváros ez?
https://kskozlony.blog.hu/2010/12/31/bukosisak_2/full_commentlist/1#c12029756
Válasz erre: Bukósisak
2010-12-31T12:42:01+01:00
2010-12-31T12:42:01+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/12/31/bukosisak_2?fullcommentlist=1#c12029691" class="reply_nick_16172" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12029691 );">@ommm</a>: Köszikösziköszi!
https://kskozlony.blog.hu/2010/12/31/bukosisak_2/full_commentlist/1#c12029691
Válasz erre: Bukósisak
2010-12-31T12:35:18+01:00
2010-12-31T12:35:18+01:00
ommm
http://blog.hu/user/16172
:D Jó fejre került! Gratula!
https://kskozlony.blog.hu/2010/11/26/citro_n/full_commentlist/1#c11723784
Válasz erre: Citroën
2010-11-28T22:22:14+01:00
2010-11-28T22:22:14+01:00
klarky
http://blog.hu/user/24125
Na igen, francia autót nem lehet csak úgy birtokolni, azzal szerelembe kell esni. És valahogy ehhez nagyon értenek a franciák. Annyira hatnak az autóik az emóciókra, hogy akit egyszer elkapott a birtoklási vágy, az többet hallani sem akar másról.<br />
<br />
Erre családom női tagja, a húgom az élő példa. Másfél éve van egy 1007-es Peugeot-ja. Teljesen kész van tőle, ha tehetné felvinné a szobájába és ott állna az ágya mellett miközben ő alszik.<br />
<br />
És az, hogy nem nyílik ki az ajtaja, folyton bejelez a számítógép, rohadt sokat fogyaszt, stb. az mind mind nem számít. Az övé,és neki az kell feltétel nélkül. Mi ez, ha nem szerelem? 8-)<br />
<br />
Ami a citroen-t illeti, nekem továbbra sem kellene. Hiába rally világbajnokok, hiába gyönyörűek és egyben meghökkentőek én túl racionális vagyok, nekem az észre kell, hogy hasson egy autó és ne a lelkemre. Max. ha nagyon gazdag lennék egy ilyet felújítanék:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://kreport.blog.hu/2010/10/15/talan_e_francia_hozta_iden_az_oszt">kreport.blog.hu/2010/10/15/talan_e_francia_hozta_iden_az_oszt</a><br />
<br />
Ja és még valami. "vajon hányadik francia nagyautó bukik meg ötajtósként, mire terveznek egy nagy szedánt?"<br />
<br />
Az elkövetkező mondjuk 3 évtizedben nem hinném, hogy lesz ütőképes francia luxusautó. Presztízst nem lehet csak úgy csinálni, azt tudatosan, hosszú évek alatt fel kell építeni. Az Audinak is ráment 25-30 éve...
https://kskozlony.blog.hu/2010/11/26/citro_n/full_commentlist/1#c11712439
Válasz erre: Citroën
2010-11-27T20:23:22+01:00
2010-11-27T20:23:22+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/11/26/citro_n?fullcommentlist=1#c11711734" class="reply_nick_47147" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11711734 );">@kgl</a>: Nos, a megtérésnek még csak az elején tartok, egyelőre még ott, hogy a C3 az a kisautó, ami nagyon megfogott, és sokkal kényelmesebb, mint egy VW Polo vagy egy Yaris. <br />
Még mindig szeretem a családom nagy öregjét - aki hosszú ideje második autó nálunk - egy 21 éves Toyotát (őt: <a rel="nofollow" href="http://kskozlony.blog.hu/2009/10/18/dormi_ujjaszuletese">kskozlony.blog.hu/2009/10/18/dormi_ujjaszuletese</a> ), és továbbra is van olyan német autó, amit elfogadnék, de kívánságlistámra már a fogazott fogaskerék (vagy mi a Citroën jele) is felkerült. :)<br />
<br />
A BX-hez grat!
https://kskozlony.blog.hu/2010/11/26/citro_n/full_commentlist/1#c11711734
Válasz erre: Citroën
2010-11-27T19:05:06+01:00
2010-11-27T19:05:06+01:00
kgl
http://blog.hu/user/47147
Végre egy megtért ember aki nem csak a német és jappán autókat tekinti az nagybetüs AUTÓNAK.<br />
<br />
Én egy citroen bx-et hajtok már évek óta ami már 22 éves és közel fél millió km van benne, de oda nem adnám egy új német vagy jappán csodáért. <br />
Könnyű szerelni, olcsók hozzá az alkatrészek emberre lett ez még tervezve így rendkívül kényelmes. Ja és a vesém sem esik ki egy egy kátyunál.
https://kskozlony.blog.hu/2010/11/01/radiocsend_1/full_commentlist/1#c11545372
Válasz erre: Rádiócsend
2010-11-10T20:04:57+01:00
2010-11-10T20:04:57+01:00
Bokortalan Lajtalan
http://blog.hu/user/360271
Hallgat még valaki rádiót?
https://kskozlony.blog.hu/2010/11/01/radiocsend_1/full_commentlist/1#c11538056
Válasz erre: Rádiócsend
2010-11-10T08:07:12+01:00
2010-11-10T08:07:12+01:00
Henkmúdi
http://blog.hu/user/432831
Nekem is tetszik, a témaválasztás, és a megvalósítás is.<br />
De egy dolgot ne feledjünk: a kormány azt csinál, amit akar.<br />
Ha le akarja bombázni az MR2-t megteszi. Gond nélkül le fogja nyomni az érintettek torkán.<br />
Ahogy mást is.
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/28/television_drug_of_the_nation/full_commentlist/1#c11477806
Válasz erre: Television, drug of the nation
2010-11-03T15:29:05+01:00
2010-11-03T15:29:05+01:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
nna, a Kultúrház az nekem is hiányzik. Meg a Dob + Basszus, de ez utóbbi állítólag visszatér.
https://kskozlony.blog.hu/2010/11/01/radiocsend_1/full_commentlist/1#c11477760
Válasz erre: Rádiócsend
2010-11-03T15:23:33+01:00
2010-11-03T15:23:33+01:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
Jó poszt, tetszetős!
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/26/breakfast_at_tiffany_s_6/full_commentlist/1#c11288735
Válasz erre: Breakfast at Tiffany's
2010-10-14T07:44:27+02:00
2010-10-14T07:44:27+02:00
Monty H.
http://blog.hu/user/169239
Annyiban nem értünk csak egyet, hogy a zárójelenet az egyik legzseniálisabb. Tulajdonképpen tipikusan romantikus, már-már közhelyes, ahogy az esőben ugyebár a két főszereplő... (nem mondom el). Ettől függetlenül passzol a filmhez, vagyis tényleg jól működik. <br />
<br />
Én is szeretem a filmet, bár éppen a Valaki forrón szereti-vel kapcsolatos kritikád után, nekem pont az jött le, hogy vígjátékként AZ jobban működik, mint romantikus filmként EZ. Úgy érzem, részben az Audrey Hepburn-kultusz tette ezt a művet olyan halhatatlanná, amilyen, mert ilyen műfajban a Római vakáció sokkal egyedibb és filmként talán jobb is. <br />
<br />
És én is megemlékeztem erről a darabról, s láthatóan sok dologban egyetértünk :-)<br />
<a rel="nofollow" href="http://monty.blog.hu/2008/10/12/film_alom_luxuskivitelben">monty.blog.hu/2008/10/12/film_alom_luxuskivitelben</a>
https://kskozlony.blog.hu/2010/10/03/eskuvo_2028/full_commentlist/1#c11256093
Válasz erre: Esküvő
2010-10-10T23:22:12+02:00
2010-10-10T23:22:12+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
Persze, a monogramja FJ.:)
https://kskozlony.blog.hu/2010/10/03/eskuvo_2028/full_commentlist/1#c11187071
Válasz erre: Esküvő
2010-10-03T15:25:10+02:00
2010-10-03T15:25:10+02:00
EXplorer
http://blog.hu/user/30968
Ki házasodott? Ismertem?
https://kskozlony.blog.hu/2010/09/03/ez_most_igy_adta_ki/full_commentlist/1#c10911608
Válasz erre: Ez most így adta ki
2010-09-04T10:39:57+02:00
2010-09-04T10:39:57+02:00
Hal Stanton
http://blog.hu/user/35463
<a rel="nofollow" href="http://hartay.blog.beol.hu/2010/09/04/a-kilencedik-hely-avagy-komolcsak-david-arca/">hartay.blog.beol.hu/2010/09/04/a-kilencedik-hely-avagy-komolcsak-david-arca/</a><br />
<br />
:)
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo/full_commentlist/1#c10763804
Válasz erre: A zuffenhauseni ló
2010-08-18T21:33:05+02:00
2010-08-18T21:33:05+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo?fullcommentlist=1#c10763643" class="reply_nick_268943" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10763643 );">@Virago_1000</a>: No, azért ez a kérdés szerintem ennél bonyolultabb. Barényi Béla magát németajkú monarchiabelinek vallotta, ahogyan Porsche is. Én őket a magam részéről lokálpatriótának tartom - az államhatárok vándorlásának kérdése egy másik történet, ők azonban identitásukat nem a létrejövő új államhoz, hanem a megszűnt régihez kötötték. Azt hiszem, visszás egy olyan államhoz való hűséget számon kérni rajtuk, amelyhez nem kötődtek, nem is akartak kötődni, és már megalakulása előtt jóval el is hagyták azt.
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo/full_commentlist/1#c10763643
Válasz erre: A zuffenhauseni ló
2010-08-18T21:17:25+02:00
2010-08-18T21:17:25+02:00
Virago_1000
http://blog.hu/user/268943
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo?fullcommentlist=1#c10755009" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10755009 );">@KicsiSáti</a>: Mert nem volt lokalpatriota, pedig onnan szarmazik. Barenyi Bela sem vallota magat magyarnak, mint ahogy Gene Simmons sem, csak mi szeretnenk rajuk huzni. <br />
Ennyi erovel John Delorean is magyar. <br />
Nem tudom, tudtad-e hogy szulei erdelyiek voltak apja roman, anyja magyar, csak kivandoroltak.
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo/full_commentlist/1#c10755009
Válasz erre: A zuffenhauseni ló
2010-08-18T07:28:41+02:00
2010-08-18T07:28:41+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo?fullcommentlist=1#c10754610" class="reply_nick_268943" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10754610 );">@Virago_1000</a>: Ez tény, Porsche egész életében szudétanémetnek vallotta magát. <br />
(Ennek folyományaként nem lelkesedett különösebben Csehszlovákiáért.)
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo/full_commentlist/1#c10754610
Válasz erre: A zuffenhauseni ló
2010-08-18T01:07:38+02:00
2010-08-18T01:07:38+02:00
Virago_1000
http://blog.hu/user/268943
Nem mellesleg a mai Csehorszag teruleten szuletett, mondhatnank kis tulzassal, hogy cseh-szudetanemet szarmazasu.
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/09/a_zuffenhauseni_lo/full_commentlist/1#c10754602
Válasz erre: A zuffenhauseni ló
2010-08-18T01:05:35+02:00
2010-08-18T01:05:35+02:00
Virago_1000
http://blog.hu/user/268943
"illetve 1931-ben egy olyan autót tervezett, amely régóta érdekelte, egy kiskocsi készült el."<br />
<br />
A Bogar eredetileg Tatra otlet, Tatra V570 neven jelent meg, de csak prototipus maradt. Ferdinand Porsche eletenek fo muve egy lopott design - ha durvan fogalmazok. Valojaban az tortent, hogy a Tatra akkori fokonstruktore, Hans Ledwinka es Ferdinand Porsche jobaratok voltak, megbeszeltek otleteiket. Viszont a Bogar otlete eredetileg Tatra otlet, ha megnezzuk a korabbi Tatra szemelyautokat, (sot a teherautokat a mai napig), megtalaljuk a kozos vonasokat. Kozponti csovaz, lengotengely, a vaz vegere fuzott farmotor. <br />
A Tatra mar a bogar elso megjelenese idejen panaszt emelt, cserebe Hitler lerohanta Csehorszagot. Viszont a Tatra nem hagyta annyiban, a 60-as evekben ismet perre vittek az ugyet, es 3 millio nemet marka karteritest kaptak.
https://kskozlony.blog.hu/2010/08/14/utkozben_13/full_commentlist/1#c10729707
Válasz erre: Útközben
2010-08-15T09:28:55+02:00
2010-08-15T09:28:55+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Az én rókám valami teljesen mást szokott mondani, igaz évente talán ha kétszer beszél hozzám, főleg szilveszterkor; akkor sem értem igazán mit mond ;)<br />
<br />
Jó képek tetszik :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/07/30/toyotatreffen/full_commentlist/1#c10606274
Válasz erre: ToyotaTreffen
2010-07-30T22:15:10+02:00
2010-07-30T22:15:10+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/07/30/toyotatreffen?fullcommentlist=1#c10606211" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10606211 );">@martong</a>: Nos, Celica I-et (mint az a sárga) szívesen elfogadnék már most is, de a Gt-t sem adnám vissza, azzal is jókat lehet jaszkarizni. Mondjuk BRG színben, természetesen. A Jaguár meg nem vallás, hanem jellemhiba, de miután úgysem áll jól nyikhajoknak (meg ugye a rávaló), ezért azt a maradék pár évecskét el kell ütni valamivel :))
https://kskozlony.blog.hu/2010/07/30/toyotatreffen/full_commentlist/1#c10606211
Válasz erre: ToyotaTreffen
2010-07-30T22:06:47+02:00
2010-07-30T22:06:47+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Hú az a Régi LandCruiser, vagy egy Celica Supra bármikor jöhet :)<br />
A végén még átfordulsz régi Jaguarból régi Toyotába :))
https://kskozlony.blog.hu/2010/07/17/k_vonal_2/full_commentlist/1#c10486561
Válasz erre: K-vonal
2010-07-18T00:28:26+02:00
2010-07-18T00:28:26+02:00
trashr5
http://blog.hu/user/379377
Ezen csak hümmögni tudok.Nem egészen ilyen volt a K-vonal,de Brúnó se suttogott bele.
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/24/megrebbeno_szempillak/full_commentlist/1#c10437552
Válasz erre: Megrebbenő szempillák
2010-07-12T23:24:45+02:00
2010-07-12T23:24:45+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/06/24/megrebbeno_szempillak?fullcommentlist=1#c10423168" class="reply_nick_366248" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10423168 );">@csatacsita</a>: Hm, nem tudom, a Bohemian igenjó, de a Biorobotos sem rossz. <a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=IQ2c6ROjsLQ&feature=related">www.youtube.com/watch?v=IQ2c6ROjsLQ&feature=related</a>
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/24/megrebbeno_szempillak/full_commentlist/1#c10423168
Válasz erre: Megrebbenő szempillák
2010-07-11T11:32:34+02:00
2010-07-11T11:32:34+02:00
weart
http://blog.hu/user/366248
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=MAqV61qkHv4">www.youtube.com/watch?v=MAqV61qkHv4</a><br />
ez a változata a szembogárnak jobban tetszik!
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/24/megrebbeno_szempillak/full_commentlist/1#c10285024
Válasz erre: Megrebbenő szempillák
2010-06-26T11:59:29+02:00
2010-06-26T11:59:29+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/06/24/megrebbeno_szempillak?fullcommentlist=1#c10284990" class="reply_nick_113286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10284990 );">@ildsisy</a>: Köszönöm a dicséretet! :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/24/megrebbeno_szempillak/full_commentlist/1#c10284990
Válasz erre: Megrebbenő szempillák
2010-06-26T11:55:17+02:00
2010-06-26T11:55:17+02:00
ildsisy
http://blog.hu/user/113286
Nagyon tetszik ez a posztod!!! A video is... :)
https://kskozlony.blog.hu/2008/07/26/kult_targy_4/full_commentlist/1#c10186348
Válasz erre: Kult tárgy 4.
2010-06-16T23:55:49+02:00
2010-06-16T23:55:49+02:00
marci1300
http://blog.hu/user/468939
Üdv! Gondoltam írok hátha érdekel, hogy nekem is egy ilyen passat kombim van most nem rég jutottam hozzá csak az enyém fehér.:) itt van róla pár kép ha érdekel:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/66/80/36680_1273091681.jpg">img.carstyling.hu/usercars/00/03/66/80/36680_1273091681.jpg</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.carstyling.hu/pic/usercar/car_36680.jpg">www.carstyling.hu/pic/usercar/car_36680.jpg</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/66/80/36680_1254752342.jpg">img.carstyling.hu/usercars/00/03/66/80/36680_1254752342.jpg</a><br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://img.carstyling.hu/usercars/00/03/66/80/36680_1252096775.jpg">img.carstyling.hu/usercars/00/03/66/80/36680_1252096775.jpg</a><br />
<br />
A belső terét most alakítgatom szeretném gyári barnára megcsinálni. A motortér most esett át egy nagy átalakuláson letisztítottunk belőle midnent kábeleket akksi gázolajszűrő stb. Ha bármi alkatrészetek megmaradt tudnál szólni?
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/13/hohullam_kiskunban/full_commentlist/1#c10149938
Válasz erre: Hőhullám Kiskunban
2010-06-13T23:42:56+02:00
2010-06-13T23:42:56+02:00
trashr5
http://blog.hu/user/379377
Ahogy nézem a blogot,látom,hogy a TASZ-nak nincs melege.Megyek is az ombudsmanhoz.
https://kskozlony.blog.hu/2010/06/10/kakaskaland/full_commentlist/1#c10114978
Válasz erre: Kakaskaland
2010-06-10T15:25:46+02:00
2010-06-10T15:25:46+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Wehhe :) Engem a pulyka kergetett meg ötéves koromban, de nem ért utol hál'istennek.<br />
Egyébként ha emberre támad akkor le kell vágni, mert mindegy, hogy gyerek vagy felnőtt; onnantól megbolondul és a csirkéket is szétcincálja.<br />
Amúgy buta állatok, ha te is elkezdesz futni felé megijed :)<br />
<br />
Különben meg zuza pörkölt nokedlival, csemege ubival.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c10007985
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-06-01T03:41:03+02:00
2010-06-01T03:41:03+02:00
magyar-magyar szótár
http://blog.hu/user/108356
A gyerekeimet az ország egyik legjobb nőgyógyásza szülesztette. Több helyen is művelte hivatását. Mindenütt és valójában a szüléseket az őáltala kiválasztottbábák vezették. Ahogy ez egyébként szokás. Ő lényegében weiwuwei illetve természetesen orvosiszükség esetén hogyne, beavatkozott. Vagy instruált esetleg illetve , ami előírásos (jogi következménye lehet) azt ő végezte. "Eriggyen mán arrébb doktor úr, ha nem csinál itten semmit!" förmedt rá a bába. <br />
<br />
Nem merném ide leírni a Geréb-hívők érzékenységére tekintettel, bábák mit mondanak látván az eszelős Geréb cuccait, a kismama popsijába .. hogy fogalmazzak finoma.. átszellemültarccal fölbámulást (belebámulást) stb, a méhlepényest. Na, de szakmailag is elemezték már (bábákról, vdőnőkről beszélek, nem fasz orvosokról) , mit művel. <br />
<br />
És tényleg érdemes lene egyébként a borítékot joggal magának elváró bábai szakkollégyiomot is megkérdezni erről.<br />
<br />
Nem azt állítom, hogy Geréb nem mond igazakat. De intek mindenkit: a paranoid nagyonnormálisnak látszik (nem úgy, mint a schizoid) bocsjav.. Látszhat. <br />
Egyszerűen vannak a szülésnek titkai mint a halálnak és<br />
<br />
Szükséges rossz az orvosközelébenszülés kórházi körülmények között, maga a szakma sem dicsőíti nagyon. Ma már maxx 2-3-at szülnek a nők. Régente az otthonszülés körülményei között, sokkal eredetibbállapotú szülőúti izomzat mellett 16 szülésből megérte a 10 éves kort 8, a felnőtt kort is legalább 4. <br />
<br />
Ma pedig az alap az, hogy a szülőúti izomzat.. emlékszerű .. azaz lehet komplikáció normálfekvésből is elég...
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9998791
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-05-31T11:40:45+02:00
2010-05-31T11:40:45+02:00
teknős
http://blog.hu/user/37127
Most azért álljunk már meg egy polgári szóra!<br />
<br />
Úgy igazából szeretnélek elküldeni a halál *@&#@@-ra úgy szépen falafelesen.<br />
<br />
Én elhiszem, hogy a te agyad még nem elég érett a szülőséghez és vagy elég ostoba ahhoz, hogy véleményt nyilváníts olyan kérdésekben, amit nem, vagy csak nagyon felszínesen gondolsz át.<br />
<br />
A te gondolataidból csak két dolgot emelnék ki: 1. Hogy ezzel az erővel a várandósság 9 hónapja alatt lehetne a nőket börtönben, akarom mondani kórházban tartani, mert ugye más életével játszik. A kismama szleng egyébként a kórházon kívül töltött időszakot "szabadlábon töltött időnek is nevezi" és elhiszem, hogy te ebben semmi megalázót nem látsz, de hidd el nekem, hogy végtelenül megalázó dolog is tud lenni egy gyereket kihordani. A szülész-nőgyógyászok pedig rendszeresen vissza is élnek a gyerekért aggódó, tudatilag beszűkülő kismamák helyzetével.<br />
<br />
2. A szülések igen magas száma zajlik teljesen tünetmentesen, az a néhány kismama, aki hisztiből vagy ki tudja milyen érzésből, de nem veti magát alá a kórházi szülésnek, inkább megtakarít az államnak, mint költségbe veri még akkor is, ha az esetek töredékében többletköltséget jelent egy Geréb vezette, vagy kisérte szülés.<br />
<br />
Ha ennek költségét a otthon szülőkre akarod terhelni, nem teszel egyebet, mint minden racionális indokot háttérbe téve, rá akarod erőltetni az akaratodat az emberekre(nőkre).<br />
<br />
Fel kellene fogni végre, a szülés természetes folyamat, akkor is, ha fellépnek komplikációk. Ezért akár Gerébet, akár, a Gerébénél egy szállal sem jobb szülési statisztikát felmutató klinikai szülészt hibáztatni: ostobaság. Annak a személynek, aki éppen születik ez a sorsa. Hozunk utódainkra nézve számtalan rossz döntést, aminek súlyos kihatásai lehetnek. Minden más érdek. Gerébé az, hogy minél több nőt bevonjon ebbe a folyamatba, anyagi haszna van belőle, a szülészeké pedig az ellenkezője.<br />
<br />
A terhes és szülni készülő nő nagy üzlet, sokat akar költeni, eléggé be is van szűkülve ahhoz, hogy elveszítse józanságát és sokan pályáznak a pénzére. Geréb is, meg a szülészetek is. Ebben a harcban sok az áltudomány Geréb részéről is, de a másik oldalról is.<br />
<br />
Tudom. Kilenc gyereket szültem.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9998490
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-05-31T11:16:15+02:00
2010-05-31T11:16:15+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9998330" class="reply_nick_413375" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9998330 );">@Tündér a varázspálcával</a>: Egyetértünk abban, hogy mindenkinek van döntési joga.<br />
Egyetértünk abban is, hogy Geréb Ágnes ennek az egész szabad választásnak folyamatosan többet árt, mint használ.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9998330
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-05-31T11:03:48+02:00
2010-05-31T11:03:48+02:00
Tündér a varázspálcával
http://blog.hu/user/413375
Látod, éppen ez az, amiről beszéltem, amikor azt állítottam, hogy Geréb Ágnes laissez faire hozzáállása sajnos gyökeresen ellentétes irányba fordítja a közvéleményt, s így egyre inkább ferde szemmel néz rám mindenki, amikor azt mondom, hogy a nők kapják meg a nekik alkotmányosan járó önrendelkezési jogot a szülésük hogyanja felett.<br />
<br />
Éppen Te és a hozzád hasonló naiv (értsd: hozzá nem értő) vélemények kirakatba rakása többek között az oka annak, hogy hazánkban még mindig nincs joga a kórházban a nőknek olyan beavatkozásokat visszautasítani, amit SEMMILYEN helytálló szakmai indokkal nem tudnak megmagyarázni (borotválás, beöntés, gátmetszés, rutinszerűen alkalmazott burokrepesztés, és oxytocin infúzió).<br />
<br />
Kívánom, hogy mire útnak indul az első gyereked, tisztában legyél ezekkel a fogalmakkal, és hogy minek teszed ki egy átlag magyar kórházban őt és az édesanyját!
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland/full_commentlist/1#c9998299
Válasz erre: Mávkaland
2010-05-31T11:01:13+02:00
2010-05-31T11:01:13+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
Megjött a Máv válasza, és kompenzálásképpen utazási utalványt ajánlottak fel. Megérte az e-mail. <br />
Civil kurázsi, hoppáhoppá!
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/22/a_kacsacsoru_emlos/full_commentlist/1#c9968318
Válasz erre: A Kacsacsőrű Emlős
2010-05-27T20:27:38+02:00
2010-05-27T20:27:38+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/05/22/a_kacsacsoru_emlos?fullcommentlist=1#c9965902" class="reply_nick_284986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9965902 );">@Szalacsi_Dezső</a>: hehe, pontosan! :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/22/a_kacsacsoru_emlos/full_commentlist/1#c9965902
Válasz erre: A Kacsacsőrű Emlős
2010-05-27T16:39:01+02:00
2010-05-27T16:39:01+02:00
Szalacsi_Dezső
http://blog.hu/user/284986
óriási!<br />
Na egy ilyennek akartam én segíteni az interspárban. :-D<br />
Ez az a típus, akire a velveten az első tíz komment a "sunáznám".
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno/full_commentlist/1#c9912007
Válasz erre: A Menőjenő
2010-05-21T19:16:57+02:00
2010-05-21T19:16:57+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno?fullcommentlist=1#c9910778" class="reply_nick_284986" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9910778 );">@Szalacsi_Dezső</a>: Hehehe, szép lehetett... :)<br />
Mindenestre most már semmi sem ment meg attól, hogy megszülessen a poszt a menőjenők női párjáról, a Kacsacsőrű Emlősről. :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno/full_commentlist/1#c9910778
Válasz erre: A Menőjenő
2010-05-21T17:09:09+02:00
2010-05-21T17:09:09+02:00
Szalacsi_Dezső
http://blog.hu/user/284986
Ez nagyon találó. Pont ma hazafelé az Interspár parkolójában megkért egy női menőjenő, hogy segítsek neki kiállni a kocsival (gondolom nem merte bevállalni, hogy meghúzza a bömös oldalát, mert akkor leszkapsz). Na mondom, most én leszek a menőjenő, kikaptam a kezéből a kulcsot és már bennt is ültem a volánnál, mire elkezdett sipákolni, hogy ő csak arra gondolt, hogy navigáljak neki a tolatásnál. Erre kiszálltam és otthagytam. A "hüjekurva". :-)<br />
Elrontotta a játékomat. Legalább öt percre azt hihették volna a munkában megfáradt családapák és családanyák, akik közben pakolásztak be a suzukiba, hogy egy bombanős béemvés csávó vagyok.<br />
Legjobban a feleségem röhögött (rajtam). :-)
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno/full_commentlist/1#c9903829
Válasz erre: A Menőjenő
2010-05-21T05:50:36+02:00
2010-05-21T05:50:36+02:00
kszabo
http://blog.hu/user/32970
A terepjárós hölgy a csúcson: tempósan egy kézzel vezet a zsúfolt belvárosi utcán, a másikkal telefonál, közben meglátja mariska nénit, elengedi a kormányt és integet neki :) Szerencsére túléltük. <br />
A menőjenő az aldiban polcvezető, a vonalkódos kütyüvel és arcán teljes hatalmi fénnyel dirigálja a polcrendező gyereket, az elmélyült vezénylés és doboz szétpakoltatás közepette észre sem veszi, hogy a boltban vevők is vannak, és fenemód zavarja őket a vásárlásban.
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno/full_commentlist/1#c9884074
Válasz erre: A Menőjenő
2010-05-19T14:49:46+02:00
2010-05-19T14:49:46+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno?fullcommentlist=1#c9883988" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9883988 );">@martong</a>: Most épp nincs közvetlen harag, csak belefutottam az utóbbi időben néhány ilyen majomba. <br />
A terepjárós csajokat illetően egyetértünk.<br />
<br />
Menőjenő meg lehet valaki köldökig kigombolt ingben vagy fekete pólóban is. A menőjenőség ugyanis belülről fakad. :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/19/a_menojeno/full_commentlist/1#c9883988
Válasz erre: A Menőjenő
2010-05-19T14:44:26+02:00
2010-05-19T14:44:26+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Most éppen kire haragudtál meg? :))<br />
Egyébként csajban veszélyesebb az álterepjárós alfaj, mert a pici, törékeny nőket jobban hatalmába keríti a hamis biztonságérzet amit a nehéz batár sugall (ja sugall - ordítja feléjük).<br />
<br />
Én mindig póló farmerben vagyok, öltönyt rajtam még nem láttál (nem is fogsz), de nekem elnézik (tudod: hülye IT-s) ;)
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland/full_commentlist/1#c9867257
Válasz erre: Mávkaland
2010-05-18T09:45:15+02:00
2010-05-18T09:45:15+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland?fullcommentlist=1#c9832873" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9832873 );">@martong</a>: Igen, de itt van egy, az EU rendelettel megegyező tartalmú magyar jogszabály is. <br />
Regadó ügyben meg a kérdés ennél bonyolultabb, majd egyszer összeszedem az erőmet, és írok lóra valamit, csak félek, hogy nem lesz szalonképes.
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland/full_commentlist/1#c9832873
Válasz erre: Mávkaland
2010-05-14T15:48:06+02:00
2010-05-14T15:48:06+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Igen ezt értem, de a regadó is EU jogszabályellenes, eddig 2 esetben felszólítottak 'minket', hogy töröljük, ehhez képest?...<br />
bocs de az állami vállalatok jogkövetésével kissé szkeptikus vagyok.
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland/full_commentlist/1#c9830353
Válasz erre: Mávkaland
2010-05-14T12:49:35+02:00
2010-05-14T12:49:35+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland?fullcommentlist=1#c9830344" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9830344 );">@Kicsi.Sati</a>: mármint helyesen persze: "nem fognak szerintem"
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland/full_commentlist/1#c9830344
Válasz erre: Mávkaland
2010-05-14T12:49:04+02:00
2010-05-14T12:49:04+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland?fullcommentlist=1#c9818992" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9818992 );">@martong</a>: Nono, nem fognak szerint, csak várj. Május 7-én rúgta ki a Fővárosi Ítélőtábla a MÁV üzletszab. "késés esetén nem adunk vissza pénzt" politikája alól kissámlit, mert jogszabálysértő szerződési feltétel. <br />
Igaz, a bakterek felülvizsgálattal fordulnak a LB-hez, de van EU rendelet, ami pontosan rögzíti az utasjogokat, úgyhogy kapálózhatnak, de nincs igazuk.
https://kskozlony.blog.hu/2010/05/13/mavkaland/full_commentlist/1#c9818992
Válasz erre: Mávkaland
2010-05-13T13:44:32+02:00
2010-05-13T13:44:32+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Na valamire mégis jó a szakmád ;)<br />
Amúgy készülj fel, hogy nagyívben sz*rni fognak a leveledre.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/30/muvesz_kavezo/full_commentlist/1#c9684313
Válasz erre: Művész Kávézó
2010-05-03T15:50:50+02:00
2010-05-03T15:50:50+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
háttőőő, egy-egy előadás után nézz be, jár oda szinész ismerős, annyira nem konszolidált :D
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9373153
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-08T15:43:56+02:00
2010-04-08T15:43:56+02:00
Bagradjan
http://blog.hu/user/95489
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9359012" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9359012 );">@Kicsi.Sati</a>: <br />
<br />
Mondom, nem értek a büntetőjoghoz. De szerintem semmi értelme visszavonni a vallomást, ha utána az mégis ott marad az aktában, és a bíró minden reggel azzal kezdi a napját, hogy a kávéja mellé elolvassa a visszavont vallomást. A józan eszem szerint a vallomás visszavonása azt jelenti, hogy az eljárás során úgy kell tekinteni, hogy a vádlott nem mondott semmit. Ebből számomra automatikusan következik, hogy a papírt le kell darálni, ha máshol nem, hát a fejében. Ugyanis nem lesz, mert nem lehet bizonyító ereje egy csöpp sem. <br />
<br />
Az eljárási hiba kijavításáról: indítványozod a jkv. kijavítását, de vajon milyen indokra fogsz hivatkozni? "De bírónő, kérem, én mondtam, hát nem tetszik emlékezni?" Mennyi esélyt látsz a kijavításra akkor, amikor a tárgyaláson (nehéz elhinni, hogy véletlenül) pontosan az ellenkezőjét jegyzőkönyvezte annak, amit a Geréb Ági mondott?<br />
<br />
A másik opció, amit ajánlasz, hogy fellebbezzem meg a döntést. Ezzel pont ugyanaz a baj, mint az előző javaslattal: ugyan ki hiszi el, hogy én tényleg elmondtam már első fokon is, amit el akartam. Másrészt meg nem tudom, nincsenek-e másodfokon korlátai az új tény állításának. Ha vannak, akkor cseszheti az illető az egészet. Harmadrészt én még első fokon sem szeretnék azért elítélve lenni, mert a bíró nem vett tudomást a védekezésem lényegéről.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9359012
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-07T16:47:46+02:00
2010-04-07T16:47:46+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9358804" class="reply_nick_95489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9358804 );">@Bagradjan</a>: Nos, persze, a vallomás visszavonható, az is kell, hogy legyen. Azonban a tanúként tett vallomás - tekintve, hogy tanúnak kötelező igazat mondania, a válaszadást is csak szűk körben tagadhatja meg - benne kell, hogy maradjon az aktában. Ugyanis a vallomás visszavonása általában nem azt jelenti, hogy "nemisigaz", hanem pusztán védelemstratégiai okai vannak. <br />
<br />
Az eljárási hiba kijavításának két módja van: lehet indítványozni a jk. kijavítását, illetve lehet fellebbezni a döntés ellen. <br />
Az, hogy valaki a hallgatóság sorai között diktafonnal vitézkedik, semmi esetre sem lehet követendő példa, hiszen a hangfelvétellel könnyen lehet machinálni, illetve az sok minden, csak nem hiteles. Még annyira sem, mint a hibás bírói diktálás.<br />
<br />
Egyébként remélem, hogy ártatlanul nem fogják elítélni a doktornőt, bár sem eszméivel, sem módszereivel nem értek egyet, illetve ez nem is az első ilyen ügye, de azt sajnálnám, ha ez megtörténne.<br />
<br />
Nem irigylem a bírót, ez a médiahype biztosan nem segít az ügy nyugodt körülmények között való elbírálásában, és kissé méltatlan is.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9358804
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-07T16:34:11+02:00
2010-04-07T16:34:11+02:00
Bagradjan
http://blog.hu/user/95489
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9358069" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9358069 );">@Kicsi.Sati</a>: <br />
<br />
Az eljárási hibák természetüknél fogva kijavítható dolgok, mondod.<br />
<br />
Szerintem ezzel a mondattal semmit nem mondtál, hacsak meg nem mondod, hogy az adott hibát miként lehet orvosolni. Az a kérdés tehát, hogy hogyan tudod kijavítani azt a hibát, hogy a bíró negligálja az indítványodat, és nem jegyzőkönyvez valamit, amit kellene. Másként: hogyan tudod bebizonyítani, hogy te elmondtad, te kérted, te cáfoltad stb., ha egész egyszerűen nem szerepel a jegyzőkönyvben (és nincs a hallgatóság soraiban egy barátod, aki stikában magnóra veszi az egészet)?<br />
<br />
Hála Istennek semmi közöm a büntetőjoghoz, ezért nem is értek hozzá, de szerintem -- nyilvános tárgyalás ide vagy oda -- a saját tanúvallomásod biztosan nem használható föl ellened egy büntetőügyben, pontosabban csak akkor, ha te azt a vallomást fenntartod. Tehát először kihallgatnak tanúként, ekkor elmondasz valamit, majd utána fordul a kocka, vádlott leszel, és felhasználják ellened a tanúvallomásodat. Szerintem ez így biztosan nem működik, hiszen ha még a vádlottként tett vallomás is bármikor visszavonható, akkor legalább ugyanennyire visszavonhatónak kell lennie a még csak nem is vádlottként tett vallomásnak. <br />
<br />
2)Mitől halt meg a baba?<br />
<br />
Nyilvánvaló, hogy nem magától, írod. Nem tudom, mikor hal meg "magától" a születés közben egy baba, de ha jól értelek, akkor két lehetőséget látsz: vagy magától halt meg a bébi, vagy megölték. De ha ez így van, akkor megint prejudikálsz, mert szerinted már most nyilvánvaló, hogy...<br />
<br />
Szerintem pedig épp az fogja eldönteni az ügyet, hogy "magától" halt-e meg a csecsemő, vagy sem. Ezt a kérdést pedig az dönti el, hogy követett-e el szakmai hibát a Geréb Ági, vagy sem. Mert ha nem, akkor annak azt kell jelentenie, hogy a baba "magától" halt meg.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/hiperunnep/full_commentlist/1#c9358144
Válasz erre: Hiperünnep
2010-04-07T15:54:07+02:00
2010-04-07T15:54:07+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/hiperunnep?fullcommentlist=1#c9352354" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9352354 );">@martong</a>: kocsis trükköt kipróbálom :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9358069
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-07T15:49:20+02:00
2010-04-07T15:49:20+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9357841" class="reply_nick_95489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9357841 );">@Bagradjan</a>: abban, hogy nem volt sikeres a jegyzőkönyvezés, abban egyetértünk. Abban viszont nem, hogy ezzel példátlan hátrányba került volna a vádlott. Az eljárási hibák természetüknél fogva kijavítható dolgok.<br />
<br />
Másrészt nem értek egyet azzal, hogy "nem járul hozzá a vallomás felolvasásához." A bírósági eljárás nyilvánossága ugyanis régi jogelv, tehát a szóbeli tárgyaláson annak elhangzása fontos és nélkülözhetetlen. Szenzitív magánadatok védelme pedig így is megoldható (pl. adatok zártan kezelése, külön zárt boríték az aktában...stb.).<br />
<br />
A szakmai hiba kérdése pedig - mindaddig, amíg jogerős ítélet nincs - nyitott. A minősítés azonban számomra érdekesebb. "Az újszülött megölése" (Btk. 166/A.§, hatályon kívül helyezte a 2003. évi II. tv.) című tényállás 2003-as dekriminalizációja óta ugyanis nincs külön (enyhébb) szabályozás erre, sőt, minősített eset a 14 évesnél fiatalabbak sérelmére elkövetett bcs.<br />
<br />
Nyilvánvaló ugyanakkor, hogy nem magától halt meg a baba. Innentől pedig hasonló az eset, mint ha tiltott magzatelhajtás során hunyt volna el az anya, ez esetben is a beavatkozást végző orvos felelősségét - a korábbi joggyakorlat szerint, nem tudok BH. számot fejből - megállapítja a bíróság.<br />
<br />
Disclaimer: nem azt akarom mondani azonban, hogy semmilyen körülmények között sem szülhet senki sem kórházon kívül, csak kerüljük el a doktornő "szentté avatását".
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9357841
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-07T15:34:14+02:00
2010-04-07T15:34:14+02:00
Bagradjan
http://blog.hu/user/95489
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9356693" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9356693 );">@Kicsi.Sati</a>: <br />
<br />
Épp a felvetett problémákra nem válaszoltál.<br />
<br />
1) Jegyzőkönyvvezetés<br />
<br />
A jegyzőkönyvvezetésről a büntetőeljárási törvény azt mondja, hogy "a vádlott indítványát kimerítően kell a jegyzőkönyvbe venni" (251.§ (1)). Ugyanitt a (3) bekezdés arról szól, hogy ha a vádlott kéri bizonyos mondatainak a szó szerinti jegyzőkönyvvezést, akkor azt csak akkor tagadhatja meg a bíró, ha a nyilatkozat megtörténtéről a bíró(ság)nak nincs tudomása. Ha felesleges rizsa, akkor sem tagadhatja meg a bíró a szó szerinti jkv-ezést.<br />
<br />
Nem tudom, hiszen nem voltam ott, hogy, kérte-e a Geréb Ági a szó szerinti jkv-ezést, de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy nem kimerítően tartalmazza a jkv. a vádlott védekezését.<br />
<br />
A másik probléma ugyanilyen súlyos: a vádlott nem járult hozzá a tanúvallomása felolvasásához, a bíró viszont épp az ellenkezőjét jegyzőkönyvezte, majd felolvasta a vallomást. Ha szerinted az ilyen jegyzőkönyvvezetés korrekt, akkor belátom minden tévedésemet.<br />
<br />
Másrészt nem értek egyet azzal sem, hogy a bírónak ne kéne a rizsát is jegyzőkönyveznie. Én azt támogatnám, ha minden egyes sóhaj is jegyzőkönyvezve lenne (mint pl. az USÁ-ban), mert a jegyzőkönyv lényege nem az, hogy a bíró már előre kiszelektáljon dolgokat, hanem az, hogy rögzítse az elhangzottakat, úgy, ahogyan azok elhangzottak. Aztán majd az ítéletben szelektálhat az elhangzott érvek közül, ha akar.<br />
<br />
2) Volt-e szakmai hiba?<br />
<br />
Persze, orvosszakértői kérdés, nem vitás. A problémám csak annyi, hogy te már most tényként kezelted azt, ami egyáltalán nem biztos, hogy az.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9356693
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-07T14:27:07+02:00
2010-04-07T14:27:07+02:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg?fullcommentlist=1#c9354327" class="reply_nick_95489" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9354327 );">@Bagradjan</a>: Nos, a jegyzőkönyvezés menete nem ilyen egyszerű. Elsőfokon ez úgy történik, hogy a bíró beül egy magnetofonnal, és a fél (jelen esetben vádlott) meghallgatása során elhangzottakat diktálja rá a szalagra, amely alapján a leíró legépeli a jegyzőkönyvet.<br />
Másodfokon, ha tanács van, akkor a leíró is beül, és ott, a helyszínen gépel, de ott is csak azt, amit a bíró diktál. Azt, hogy mi kerül a jegyzőkönyvbe, a bíró dönti el. Lehet, hogy ez nem tetszik, de akkor is így van.<br />
<br />
Ha a jk-ben lévő hiba elgépelésből fakad, vagy "kimaradt", de a szalagon rajta van, akkor ki lehet azt javítani.<br />
<br />
Azért zajlik a jegyzőkönyvezés így, mert egyrészt a szabályok így írják elő, másrészt ezzel kiküszöbölhető, hogy felesleges rizsa kerüljön a jegyzőkönyvbe.<br />
<br />
A szakmai fogások használatáról való döntés nem elsősorban a bíró feladata, hiszen nem orvos. Ki lehet rendelni szakértőt, aki erről a kérdésről nyilatkozik, de nem a tárgyalás jegyzőkönyve, hanem az adott eset körülményei és a G.A. meghallgatása alapján. Ez orvosszakértői szakmai feladat.
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/a_gereb_agnes_jelenseg/full_commentlist/1#c9354327
Válasz erre: A Geréb Ágnes-jelenség
2010-04-07T11:59:30+02:00
2010-04-07T11:59:30+02:00
Bagradjan
http://blog.hu/user/95489
Két problémám van:<br />
<br />
1) "Nos, adott az otthonszülés elterjesztéséért harcoló orvos, Geréb Ágnes, aki néhány évvel ezelőtt elkövetett egy szakmai hibát, ami egy ember életébe került."<br />
<br />
Nem kicsit prekoncepciózus mondat ez. Honnan tudod, hogy szakmai hiba miatt halt meg a baba? Szerintem épp ez a per főkérdése, de te már most úgy beszélsz róla, mint vitathatatlan tényről. <br />
<br />
2) "Nem értem a doktornőt. Állítja, hogy nem hibázott. állítja azt is, hogy nem jegyzőkönyvezték a vallomását pontosan. Nos, ilyen - ha elő is fordul - olyan eljárási hiba, amit könnyedén ki lehet küszöbölni."<br />
<br />
Szerinted ezt hogyan lehet kiküszöbölni? Adott egy tárgyalás, ott van a bíró, az ügyész és te. Te szó szerinti jegyzőkönyvezést kérsz, amit a bíró nem tesz meg, és egész egyszerűen negligálja a vallomásodat. Ezt hogyan küszöbölöd ki később? Hogyan bizonyítanád be, hogy az adott tárgyaláson te bizony kérted pl. a szó szerinti jkv-ezést, kérted, hogy vegyenek jkv-be ezt vagy azt, de a bíró mégsem csinálta meg. Ki fogja utólag elhinni, hogy te tényleg kérted?
https://kskozlony.blog.hu/2010/04/06/hiperunnep/full_commentlist/1#c9352354
Válasz erre: Hiperünnep
2010-04-07T10:00:28+02:00
2010-04-07T10:00:28+02:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Hehe én hajnali fél kettőkör mentem a listával, töküres volt :D<br />
<br />
Amúgy ha nem férsz el: a kocsi masszív, egyszerűen arréb taszajtod az övét, gondosan ügyelve, hogy a boka és/vagy sípcsontját eltaláld. Ami egyfelől mókának is jó másfelől ha többen vagytok mehet kihívásos alapon is [ boka 1 pont, sípcsont 2 pont, estleg csípő találat 3 pont ] :))
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/16/partyanimals_5/full_commentlist/1#c9146587
Válasz erre: Partyanimals
2010-03-20T11:38:29+01:00
2010-03-20T11:38:29+01:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Hehh jó neked, HA megkérdezik: rendzsergazda, hálózatkarbantartó - erre a csaj agya lefagy<br />
Vagy majdani szakmám reklám-készítő, piackutató (és nem menedzser mert utálom ezt a szót), arra sem fognak ugrani :D<br />
<br />
Egyébként múlt héten elkövettem egy kultúra elleni bűncselekményt, elmentem a passion nevű foschba, hát baz+, esettanulmányt lehetne írni róla, beteg egy hely. Két órát bentvoltam de egy napig csak ültem kómában utána. Van aki ezt élvezi? Egy jó koncert sokkal többet ad. Namind1, :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/16/partyanimals_5/full_commentlist/1#c9096576
Válasz erre: Partyanimals
2010-03-16T20:46:56+01:00
2010-03-16T20:46:56+01:00
ravezed
http://blog.hu/user/97837
Partyanimals címre felkaptam a fejem, mert azt hittem, köze lesz ehhez: <a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=nmYi5u9BhtI">www.youtube.com/watch?v=nmYi5u9BhtI</a><br />
Mondjuk meglepődtem volna, ha valóban van :D<br />
Amúgy jó cikk. Látszik, milyen király, ha az ember aktatologató-mester
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9080851
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-15T18:45:29+01:00
2010-03-15T18:45:29+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet?fullcommentlist=1#c9076536" class="reply_nick_390603" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9076536 );">@zuzúpetas</a>: bizony nem. Azonban azt hiszem, hogy a blog szubjektív műfaj - tehát ha valakinek nem tetszik, az legfeljebb nem olvassa. Áll ez a Belsőségre is.
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9076536
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-15T11:41:38+01:00
2010-03-15T11:41:38+01:00
zuzúpetas
http://blog.hu/user/390603
Ezzel a blogal is az a baj,kicsit egyoldalúan mutatja be a történetet.<br />
Valóban voltak bunkó kommentelők,de a hozzászólásokból más dolgok is kiderültek..<br />
Illegális rendszámhasználat,figyelmetlen balesetokozás,teljes szakmai-műszaki felkészületlenség,és a magyarokra jellemző "lejmolás",ami alapján itélnek meg minket nyugat európában...!<br />
Ezek a dolgok is a történet szerves részei,amivel nem kell mindenkinek egyetérteni!
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9053515
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-12T18:35:08+01:00
2010-03-12T18:35:08+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet?fullcommentlist=1#c9052897" class="reply_nick_268943" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9052897 );">@Virago_1000</a>: Köszi a javítást! (Béla Barényi meg akkor is nagymenő és punktum. :))
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9052897
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-12T17:36:39+01:00
2010-03-12T17:36:39+01:00
Virago_1000
http://blog.hu/user/268943
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet?fullcommentlist=1#c9052871" class="reply_nick_67527" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9052871 );">@Kicsi.Sati</a>: Ja ok. kozben mar megtalaltam en is, a szoveg is hibasan irja, mert mint latod ez ellentmondas.
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9052886
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-12T17:35:57+01:00
2010-03-12T17:35:57+01:00
Virago_1000
http://blog.hu/user/268943
Barenyi Bela egy nagyszeru szakember, egy langelme, egy zseni volt. A peldakepem. De nem tudom miert hivatkozik mindenki arra, hogy magyar. Magyar csak felig. Anyja osztrak volt, apja magyar, o maga sosem elt Magyarorszagon. Nem hiszem azt sem, hogy tulzottan beszelte volna nyelvunket. <br />
A VW bogar eredeti otletet is neki tulajdonitjak sokan. A dolog perre kerult kesobb, es Barenyi Bela jelkepes, 1 markas karteritest kert. Ez nagyon jol mutatja azt, hogy mennyire volt az o otlete. Ettol foggetlenul o marad az akinek hisszuk. Egy zsenialis langlelku tudos.<br />
A bogar koncepcioja eredetileg a cseh Tatra-tol (F. Porsche cimborajatol, Hans Ledwinkatol) szarmazik (ok nyertek is a perben 300.000 (v 3 mill??) DM-et 1965-ben). Leghuteses farmotor, kozponti csovaz, lengotengelyek, es a "bogar" forma.
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9052871
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-12T17:34:32+01:00
2010-03-12T17:34:32+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet?fullcommentlist=1#c9052747" class="reply_nick_268943" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9052747 );">@Virago_1000</a>: Innen szedtem <a rel="nofollow" href="http://hu.wikipedia.org/wiki/Bar%C3%A9nyi_B%C3%A9la">hu.wikipedia.org/wiki/Bar%C3%A9nyi_B%C3%A9la</a> <br />
(egyébként ott a link a szövegben)
https://kskozlony.blog.hu/2010/03/12/dezso_az_oreg_mercedes_benz_es_a_magyar_internet/full_commentlist/1#c9052747
Válasz erre: Dezső, az öreg Mercedes-Benz és a magyar internet
2010-03-12T17:25:00+01:00
2010-03-12T17:25:00+01:00
Virago_1000
http://blog.hu/user/268943
Egy kis epito kritika:<br />
<br />
"oldalütközés ellen fokozott védelmet nyújtó padlólemez"<br />
<br />
Ez a kifejezes honnan szarmazik? Masoltad valahonnan, vagy sajat kutfo? Elobbi esetben illene megadni a forrast. Utobbi esetben, olyan ertelmes mint ha azt mondanank, hogy az auto tankjaban annal tobb benzin lesz, minel gyorsabban megyunk.<br />
Oldalutkozes ellen az ajtoban levo merevites ved. Ha lebontod az ajtokarpitot, akkor lathatsz ott merevitest, a lemez ( kulso burkolat)alatt. Na az lesz az oldalmerevites.
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/25/az_esernyoember/full_commentlist/1#c8854672
Válasz erre: Az esernyőember
2010-02-25T23:35:51+01:00
2010-02-25T23:35:51+01:00
ravezed
http://blog.hu/user/97837
Én is hihetetlen mód utálom ha esernyőt kell cipelni, de ugyanez a helyzet a sapkákkal, sálakkal. Fenének nem tudnak utánunk repülni, vagy tudom is én!
https://kskozlony.blog.hu/2009/11/13/universitas_cum_politica/full_commentlist/1#c8851791
Válasz erre: Universitas cum politica?
2010-02-25T19:39:20+01:00
2010-02-25T19:39:20+01:00
Méd
http://blog.hu/user/410273
Köszi a választ.:) Szeretném leszögezni, hogy nem önkényesen osztom a címet, ez szimplán létezik. Szerintem az, aki eldöntötte magában, hogy szeret itt élni, javítani saját maga és honfitársai életminőségén, valamint nem azért tanul, hogy "Majd kimegyek Angliába". Pedig lenne rá módja. Az amúgy sem várja el, mások részéről ezt a címet. <br />
A hazaszeretet pedig szerintem fontos, csak az elmúlt időszakban nálunk ez valahogy kimarad a közéletből.<br />
Ha konkrétan az egyetemen nem, de az egyetemisták körében mindenképpen szükség van a politizálásra. (lásd: '56 ELTE) Egyáltalán nem gondoltam arra, hogy a krisnásokhoz hasonló térítők lennének. <br />
Mellesleg tavaly az ELTE-n is elhangzott a nyitóbeszédben, a cselekvésre való buzdítás. Mert, ami folyik ebben az országban az criminális. <br />
És ahhoz, hogy képet kapjunk az egészről 20évet kell végignézni, amiből nem sok szép van.<br />
<br />
Tanmeseként: Ha össze vagyok kötözve egy csónakban egy másik emberrel, aki alszik és nem ébred fel. A tenger tele van cápával, süt a nap, nincs ivóvíz stb.. Ha felébresztem, ketten evezve elérjük a szigetet, de egyedül nem. Mi a teendő?<br />
<br />
Béke!
https://kskozlony.blog.hu/2009/11/13/universitas_cum_politica/full_commentlist/1#c8850264
Válasz erre: Universitas cum politica?
2010-02-25T17:41:03+01:00
2010-02-25T17:41:03+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2009/11/13/universitas_cum_politica?fullcommentlist=1#c8848892" class="reply_nick_410273" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8848892 );">@Méd</a>: Nos nem tudom. Mindig is utáltam a "nem magyar ember" címkék önkényes adományozását. <br />
Engem érdekel a politika, elég biztos vagyok a választásomban is már egy ideje, de akkor sem gondolom, hogy szükség van a felsőoktatásban falakon belüli politizálásra. Akit érdekel, az úgyis megtalálja, akit nem, azt pedig hagyjuk lógva nyugiban. Én is inkább a hozzám hasonló nézeten lévőkkel szoktam az egyetemen belül politizálni, és mit mondjak, rosszul viselném, ha kéretlenül megtalálnának az előadó előtt a kéretlen reklámemberek, és győzködnének, hogy ki az én megváltóm. <br />
<br />
Ez a valóság és a média kérdése pedig... hm. Nézd, én Heti Választ olvasok, nekem az a valóság, nem mondjuk a 168 óra vagy Barikád. Az ő törzsolvasóiknak meg nyilvánvalóan az. <br />
<br />
(pártokat direkt nem említek)
https://kskozlony.blog.hu/2009/11/13/universitas_cum_politica/full_commentlist/1#c8848892
Válasz erre: Universitas cum politica?
2010-02-25T15:44:42+01:00
2010-02-25T15:44:42+01:00
Méd
http://blog.hu/user/410273
Nem tudom, hogy máshol is előfordult-e, de hozzánk beerőltették. Két hete megjelent a Korrektor megnevezésű egyetemi újság, ami "fel akarja pezsdíteni a pécsi egyetemi életet".-Úgy hiteltelen, ahogy van.- Rendkívül uszító neoliberális szemét. Hitvallása szerint nem akar politizálni, viszont minden oldalon a saját nézeteivel mossa az emberek agyát. Úgy gondolom nem én vagyok az egyetlen, aki szerint médiával van a legnagyobb baj, az összes médium (legalábbis a magyar média 97%-a) nem a valóságot mutatja be, hanem azt amiért a legtöbbet fizetnek. Azt lehetetlenítenek el, akit akarnak és groteszk képet festenek, a bel-, és külpolitikai helyzetünkről. A cenzura pedig ma is létező jelenség Magyarország, amire nem lehet igazi demokráciát építeni. Visszatérve, a Korrektor nevű wcpapír kikerült intézményeinkből, de megnyilvánult, hogy ki, milyen nézeteket vall. Így több a közös azokkal az emberekkel, akikkel nap, mint nap együtt vagyok. Akinek nincsenek nézetei, vagy nem meri azokat felvállalni és megvédeni a rosszindulatú, agresszív támadásoktól az nem magyar ember.<br />
;)
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/14/az_aktak_kiralya/full_commentlist/1#c8734676
Válasz erre: Az akták királya
2010-02-16T21:20:43+01:00
2010-02-16T21:20:43+01:00
trashr5
http://blog.hu/user/379377
Folytasd a szöveget,így nincs farkincája,poénja,blikkfangja.<br />
Így nem mesélhetem el a klubban.<br />
Az meg hogy néz ki?
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera/full_commentlist/1#c8665066
Válasz erre: Mi lesz veled blogoszféra?
2010-02-11T09:28:57+01:00
2010-02-11T09:28:57+01:00
ildsisy
http://blog.hu/user/113286
Kreatív blogger díjat kaptál!<br />
Részletek a nevem melletti blogomban. :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera/full_commentlist/1#c8662920
Válasz erre: Mi lesz veled blogoszféra?
2010-02-10T23:34:11+01:00
2010-02-10T23:34:11+01:00
O'Seamus
http://blog.hu/user/186609
Először is :)<br />
Másodszor pedig azt kell mondanom, hogy a januári öt posztoddal nem is vagy rossz, így te adtad a blogoszféra januári össztermésének 0.00238%-át!:D A látogatottságodról nem is beszélve....:P<br />
Harmadszor meg... hm asszem ez megér egy válaszposztot!
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera/full_commentlist/1#c8658297
Válasz erre: Mi lesz veled blogoszféra?
2010-02-10T18:16:45+01:00
2010-02-10T18:16:45+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera?fullcommentlist=1#c8655128" class="reply_nick_377457" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8655128 );">@ussk</a>: Ó igen, láttam már a blogod, érdekes. Tiszta Criminal Minds!<br />
<br />
Nem titok, napi 35 és 200 között ingadozik a látogatószámom, igaz ez stabil, sokan akkor is felnéznek, ha nincs poszt. A legtöbb egy index főoldal volt, 3926 beeső olvasóval - de ez el is olvadt pár napon belül.<br />
Mindez két év és egy Goldenblog 10 hely után. :) Nem sok...
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera/full_commentlist/1#c8658257
Válasz erre: Mi lesz veled blogoszféra?
2010-02-10T18:12:36+01:00
2010-02-10T18:12:36+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera?fullcommentlist=1#c8653669" class="reply_nick_113286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8653669 );">@ildsisy</a>: Köszönöm! :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera/full_commentlist/1#c8655128
Válasz erre: Mi lesz veled blogoszféra?
2010-02-10T14:51:56+01:00
2010-02-10T14:51:56+01:00
ussk
http://blog.hu/user/377457
Sokkal fiatalabb a blogom, de hasonló helyzetben érzem magam én is. Nem vágyom arra, hogy napi 24 órában ilyen-olyan címlapon szerepeljek igazság szerint, de azért jólesne, ha néha nem csak alulról ütögetném a napi tíz darab látogatót. :)<br />
Mondom ezt egyébként úgy, hogy az enyém tematikus is és rendszeres is, aránylag sűrű posztolással. Szóval itt sem olyan rózsás a helyzet, ha ez vigasztal. ;)
https://kskozlony.blog.hu/2010/02/10/mi_lesz_veled_blogoszfera/full_commentlist/1#c8653669
Válasz erre: Mi lesz veled blogoszféra?
2010-02-10T13:21:46+01:00
2010-02-10T13:21:46+01:00
ildsisy
http://blog.hu/user/113286
Szoktalak olvasni, további sikert, jó posztokat, képeket! :)
https://kskozlony.blog.hu/2010/01/17/kutyagolni_jo/full_commentlist/1#c8349490
Válasz erre: Kutyagolni jó (?)
2010-01-18T11:25:40+01:00
2010-01-18T11:25:40+01:00
Jyll001
http://blog.hu/user/381921
Hát igen...sajnos nem hinném hogy ezért beperelhetőek..
https://kskozlony.blog.hu/2010/01/12/mg_1/full_commentlist/1#c8301680
Válasz erre: MG
2010-01-14T09:06:28+01:00
2010-01-14T09:06:28+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2010/01/12/mg_1?fullcommentlist=1#c8293140" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8293140 );">@martong</a>: Jaj, ne is mondd! A Passat I (1973-1980) örök szerelem <a rel="nofollow" href="http://kskozlony.blog.hu/2008/07/26/kult_targy_4">kskozlony.blog.hu/2008/07/26/kult_targy_4</a>
https://kskozlony.blog.hu/2010/01/12/mg_1/full_commentlist/1#c8293181
Válasz erre: MG
2010-01-13T14:39:05+01:00
2010-01-13T14:39:05+01:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Mégvalami világos belső: nagyon sok gondozást igényel, de ha megkapja gyönyörű, főleg kicsit barnásabban. De a farmer befogja kékre a vajbőrt.
https://kskozlony.blog.hu/2010/01/12/mg_1/full_commentlist/1#c8293140
Válasz erre: MG
2010-01-13T14:37:27+01:00
2010-01-13T14:37:27+01:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Volt egy ennél stílusosabb autó is, az Austin Healey <a rel="nofollow" href="http://www.hasznaltauto.hu/auto/austin/healey/austin_healey_bj8-3429679">www.hasznaltauto.hu/auto/austin/healey/austin_healey_bj8-3429679</a> igaz ritkább is ;)<br />
<br />
Én régi audikat meg passatokat szoktam autonanizálni, elképzelem milyen fasza lenne naphosszat a garázsban ügyködni, hogy egyáltalán guruljanak :)<br />
<br />
Szerintem maradj meg a Jaguar-Daimler vonalon, mégiscsak urasabb, aztán majd a kapuzárási pánikra veszel gyógyszernek MG-t (ha lesz még akkor benzin)
https://kskozlony.blog.hu/2010/01/10/hirbojkott/full_commentlist/1#c8262172
Válasz erre: Hírbojkott
2010-01-11T02:06:31+01:00
2010-01-11T02:06:31+01:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Úgy 4-5 éve nem nézek tv-t, mert a gyomrom felfordul a bújtatott propagandától és a töméntelen szar minőségű reklámtól.<br />
<br />
A politikai dolgokat, híreket elsőkézből be tudom szerezni úgy, ahgy történnek és nem kozmetikázva, a többi az smafu, innen tudom azt is, hogy a híradókban megjelenő dolgok 80%-a hülyeség vagy erősen ferdítve van.<br />
<br />
Kedevenc mondatom: - Meglátjuk mit tehetünk. - vagy - Már dolgozunk rajta.<br />
<br />
Ha jól tudom a képviselők 62%-a fel sem szólalt tavaly, és 24%-uk meg sem jelent a kormányüléseken.<br />
Havi netto 750-feléért én is vállalom, hogy nem megyek be a parlamentbe ;)
https://kskozlony.blog.hu/2009/12/23/bruno_es_a_tel/full_commentlist/1#c8097296
Válasz erre: Brúnó és a tél
2009-12-24T16:03:12+01:00
2009-12-24T16:03:12+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
Hehehe, igazad van.<br />
<br />
Köszönöm, neked is hasonló jókat!
https://kskozlony.blog.hu/2009/12/23/bruno_es_a_tel/full_commentlist/1#c8089751
Válasz erre: Brúnó és a tél
2009-12-23T15:35:13+01:00
2009-12-23T15:35:13+01:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Múltba révedni jó, elveszni benne már kevésbé.<br />
<br />
...és alig egy hónap elteltével Brúnó kézhez kapta a telefonszámláját, majd az első felindulás után - melynek folyamán a fél vodafone vezérkart a Blahára számúzte - rájött, hogy vannak akik megérnek ennyi időt, és vannak akik nem. Ő bizonyára megérte, mert a mégoly kínos helyzetkomikum ellenére is segített, hogy hűsünk jobban megismerje önmagát, és hibáiból következtetéseket vonjon le; rosszakat vagy jókat? ezt megítélni már nem a mi tisztünk...<br />
<br />
Bocs muszáj volt ;)<br />
<br />
Egyébként meg nyugis sms-, körlevél-, hülye e-képeslap mentes békés családi Karácsonyt! M.
https://kskozlony.blog.hu/2009/12/10/bruno_a_hos_kikot/full_commentlist/1#c7968697
Válasz erre: Brúnó, a hős kiköt
2009-12-12T09:54:43+01:00
2009-12-12T09:54:43+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2009/12/10/bruno_a_hos_kikot?fullcommentlist=1#c7963785" class="reply_nick_93736" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7963785 );">@martong</a>: Nem fantázia. :)
https://kskozlony.blog.hu/2009/12/10/bruno_a_hos_kikot/full_commentlist/1#c7963785
Válasz erre: Brúnó, a hős kiköt
2009-12-11T18:26:21+01:00
2009-12-11T18:26:21+01:00
martong
http://blog.hu/user/93736
Azért eltűnődtem mennyire életbeli ihletésű a poszt, avagy mennyire fantázia. Mindenképp szórakoztató volt, a végével meg maximálisan egyetértek, a francnak sincs még kedve felnőni ;)<br />
Eszembe jut, hogy mikor apám ennyi idős volt, akkor én már két éves voltam (basszus le vagyok maradva).<br />
<br />
Más: ha valós alapja is van a poszt első pár mondatnak akkor azért egy próbát megért volna, max elküld a csába, de így soha nem du...öö..tudhatod meg. ;)
https://kskozlony.blog.hu/2009/08/10/telehas_teatrum_kavezo_kecskemet/full_commentlist/1#c7915280
Válasz erre: Telehas - Teátrum Kávézó, Kecskemét
2009-12-07T21:32:46+01:00
2009-12-07T21:32:46+01:00
teatrum
http://blog.hu/user/367047
A Teátrum kávézó honlapcíme: <a rel="nofollow" href="http://www.teatrumkavezo.hu">www.teatrumkavezo.hu</a>
https://kskozlony.blog.hu/2009/12/03/mi_lesz_veled_mtv/full_commentlist/1#c7902279
Válasz erre: Mi lesz veled, MTV?
2009-12-06T19:57:16+01:00
2009-12-06T19:57:16+01:00
drhlaszlo
http://blog.hu/user/67527
<a href="http://kskozlony.blog.hu/2009/12/03/mi_lesz_veled_mtv?fullcommentlist=1#c7896693" class="reply_nick_189208" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 7896693 );">@mefisto</a>: Mit mondjak, meglennék az mtv-n szoci választási reklámok nélkül is... Igaza lehet Medveczkynek, hogy azért kapták a támogatásmegvonást, mert olyat küldtek el, akit nem lett volna szabad. Bezzeg a DunaTV beáll a sorba. (mondom mindezt úgy, hogy Apáthi Tóth Katát még Bényi Ildikónál és Pörzse Sándornál is kevésbé kedveltem, pedig az már az "abszolút nulla foknál" (-273,15 C-fok) is mélyebben van.