Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

Évértékelés 1- Privacy

2008. január 02. - drhlaszlo

Nyájas olvasóim!


Azt hiszem, ilyenkor, év végén szükség van egy klasszikus évértékelésre is. Nagyon unalmas, nagyon szubjektív, nagyon igénytelen kis próbálkozásom következik...

2007 a csalódások és megrázkódtatások éve volt. Olyan év, amely az egy helyben járásról, a teljesen felesleges körök futásáról szólt, és még az év nagy eseményei is jórészt negatívak voltak, pozitív élmény pedig csak igen-igen ritkán - és akkor is csak apró - érte hiteltelen bloggeretek. Úgy hiszem, arra azért nagyon jó volt ez így, hogy megtanultam örülni kis dolgoknak is, valamint elfogadtam, hogy nem én vagyok az igazság végső letéteményese, az a személy, aki mindig csalhatatlan érzékkel közlekedik világunkban. Kellettek ezek a pofonok. Arra is jó volt ez az év, hogy több személyes kapcsolatomat is át tudtam értékelni. Végre nem követek kritikátlanul másokat, sőt, egyre inkább törekszem a magam tudatos elhatárolására másoktól. Még mindig nagyon nagy az általam leginkább tisztelt ember (a nagyapám) elvesztésével keletkezett űr az életemben; ő volt az a személy, aki lenni szeretnék. Az ő türelme, kitartása, az egész életszemlélete az a zsinórmérték, amit követni szeretnék.

2007 a kérdések éve is volt. Mi az én utam? Hogyan szeretném csinálni? Egyre biztosabban látom, hogy az egyik alapvető körnek tekintett, a külső szemlélő számára leginkább furcsa csapatban napról-napra kevéssé találom helyemet, csak az egyes emberekhez fűződő kapcsolataim és kommunikációm működik, de összességében már nem vagyok e kérdésben olyan motivált, mint annak idején. Miért csinálom akkor mégis? Lehet, hogy ideje váltanom. De vajon valóban kell-e váltanom? Akkor jobb lesz, nagyobb békében leszek önmagammal?

süti beállítások módosítása