Most megint kedvenc Királyi Vasutunkról lesz szó.
Szerencsére nem kellett ma vonatoznom, de megrökönyödve hallgattam a híreket.
Igazából nem is az a fő probléma, hogy baleset volt a Nyugati Pályaudvaron, hiszen ilyen előfordul.
A fő gond az, hogy hogyan működik az utastájékoztatás:
1. Elvirán egy vak hangot nem jeleztek a balesetről. A MávDirekt persze foglalt volt.
2. A Nyugatiban az információnál az ott ülő Mancika azt a tanácsot adta, hogy az utasok figyeljék a hangosbemondót.
3. KöKi-n 4 vágányon indultak/érkeztek a vonatok, de azt senki sem tudta megmondani, hogy melyikre.
4. A késések mértékéről nem sikerült nyilatkozni.
Miért így működik ez, miért nem európaibban, miért? Az lenne a minimum, nem, hogy az utassal közöljük, hogy figyelj, nem tudom, mikorra fogsz odaérni, menjél busszal, vagy ahogy akarsz, de még minden bizonytalan.
Ehelyett azonban semmi használható információt sem sikerült egész délelőtt közölni semmilyen médiában sem...
Rendben, fejlődjön a közösségi közlekedés, fontos az, mert ugye az esőerdők, meg a szén-dioxid, meg a környezet, meg minden; de egy teljes árú Kecskemét-Budapest IC retúrjegy árából nagyon szűken, de meg lehet járni egy kis fogyasztású dízel autóval ezt a távot (igaz, akkor nem autópályán mész) - jóval kényelmesebben és pontosabban.
Amennyiben ketten mentek, akkor még a diákjegy árával is versenyképes.
Nem kellene a tömegközlekedés-marketing helyett esetleg normális szolgáltatással új utasokat gyűjteni?
Szerencsére nem kellett ma vonatoznom, de megrökönyödve hallgattam a híreket.
Igazából nem is az a fő probléma, hogy baleset volt a Nyugati Pályaudvaron, hiszen ilyen előfordul.
A fő gond az, hogy hogyan működik az utastájékoztatás:
1. Elvirán egy vak hangot nem jeleztek a balesetről. A MávDirekt persze foglalt volt.
2. A Nyugatiban az információnál az ott ülő Mancika azt a tanácsot adta, hogy az utasok figyeljék a hangosbemondót.
3. KöKi-n 4 vágányon indultak/érkeztek a vonatok, de azt senki sem tudta megmondani, hogy melyikre.
4. A késések mértékéről nem sikerült nyilatkozni.
Miért így működik ez, miért nem európaibban, miért? Az lenne a minimum, nem, hogy az utassal közöljük, hogy figyelj, nem tudom, mikorra fogsz odaérni, menjél busszal, vagy ahogy akarsz, de még minden bizonytalan.
Ehelyett azonban semmi használható információt sem sikerült egész délelőtt közölni semmilyen médiában sem...
Rendben, fejlődjön a közösségi közlekedés, fontos az, mert ugye az esőerdők, meg a szén-dioxid, meg a környezet, meg minden; de egy teljes árú Kecskemét-Budapest IC retúrjegy árából nagyon szűken, de meg lehet járni egy kis fogyasztású dízel autóval ezt a távot (igaz, akkor nem autópályán mész) - jóval kényelmesebben és pontosabban.
Amennyiben ketten mentek, akkor még a diákjegy árával is versenyképes.
Nem kellene a tömegközlekedés-marketing helyett esetleg normális szolgáltatással új utasokat gyűjteni?