Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

Egy nem hétköznapi hétköznap

pozitív nyafnyaf

2007. december 19. - drhlaszlo

Most nekem jó, drága pici olvasóim.

Remélem, nektek is.

Egyetlen és megismételhetetlen KicsiSátitok tegnap egy új, kifejezetten szokatlan élménnyel gazdagodott. Azzal, hogy vizsgázni jó. Élveztem, jó volt ott ülni a Mesterrel szemben, és kellemes, kötetlen beszélgetésnek álcázva beszámolni a tudásomról. Bevallom, előtte nagyon féltem, de amint beléptem a szobába, és leültem, egyből megszűnt a para. Valami megváltozott, úgy érzem, megtaláltam a csapásirányt...

Ez az élmény annyira felvillanyozott, olyan tökéletessé tette a tegnapi napot, hogy a jókedv még mára és holnapra is bőven kitart, amúgy meg mindjárt karácsony; aztán pedig új év, új élet.


süti beállítások módosítása