Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

Vegyestál

2008. április 10. - drhlaszlo

Kedveseim!


Ma pusztán egy vegyes tartalmú életjelet kaptok: biztosítok mindenkit, hogy kedvenc bloggeretek nem tűnt el, és mostanában a magánéleti vekengéseket nem azért kell nélkülöznötök, mert kivonulok a „blogoszférából”; pusztán csak ellustultam :) . Ezenkívül azért is hanyagoltam mostanában ezt a rovatot, mert ez hosszabb lélegzetvételű post lesz egyszer, majd, valamikor.


Heti MÁV-happening: bár BKV sztrájk összességében nagyobb visszhangot keltett, nekem azért csak a Királyi Vasút a szívem csücske, mondhatnám, perverz érdeklődéssel figyelem „égőszemű” Gaskó István szélmalomharcát, amit a kedvenc közlekedési szolgáltatónk arctalan mamelukokból álló menedzsmentje ellen vív. Gaskó egy modern Don Quijote, persze hiányzik mellőle Sancho, de mint tudjuk, a hős lovag is álomvilágban élt, nem igaz? Kezdem unni, hogy békésen tervezem a másnapi utazásomat, amikor a VDSZSZ utolérhetetlen vezére bejelenti, hogy akkor holnap reggel üzemkezdettől... Már csak azért is unalmas, mert a múltkori sztrájk idején bejelentették, hogy legközelebb időben szólnak. Hm. Nem értem, miért ment ez a BKV-nál, és miért nem ment a vasútnál? Egyébiránt délelőtt tízkor lefújták a sztrájkot, miután rájöttek, hogy még a tagságuk jó része sem vesz részt benne. A sztrájk okaival kapcsolatban már jóval korábban írtam egy bejegyzést, engem most pusztán csak a stílus zavar.


Mai aktualitásunk: kedvenc kormányunk, összefogva a Rektori Konferenciával, éppen keresi a tandíj bújtatott bevezetésének lehetőségét... Valahogy éreztem, hogy ez lesz, hogy nem adják meg magukat egykönnyen. Mindenesetre eddig azt hittem, hogy a rektorok az egyetemek érdekeit képviselik, a kormánytól függetlenek, hiszen erről szól az egyetemek autonómiája, nem?

Erről bővebben itt olvashattok:index.hu/politika/belfold/hook5415/


Szolgálati közlemény: A hétvégén, péntek délutántól vasárnapig Siófokon HÖOK Vezetőképző, hogy erről olvashattok-e on-line tudósítást, még nem döntöttem el, már csak azért is vagyok bizonytalan, mert nem tudom, hogy milyen technikai feltételek lesznek (wi-fi), lehetséges, hogy csak egy hosszabb összefoglaló lesz, valamikor vasárnap este, vagy hétfőn (inkább az utóbbi esélyes).


süti beállítások módosítása