Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

Szerelem

2009. április 08. - drhlaszlo

Vizsgaidőszakban nincs életem, nem vagyok bétékás, tétékás, és nem hordok magamnál se tarisznyát, se zacskós tejet. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem,és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok,amikor azt mondom: ETR. A  Neptun kódom megelőzi a jelszavamat, és megőrülök, amikor a politológusokat egy kalap alá veszik velünk. Büszkén gondolok a büntetőjogi tanszékre, a hajnali előadásokra, a mindenkit elnyelő Jobbágyira, a megszavazott és jelentőséggel bíró félévi indexaláiratásra,a Ptk.339-re,és a harmadszor felvett tantárgyakra. Szeretem a Szerájt,az Apacukát, a Fillérest, a Spartacust, a Vaskaput, a dupla annyiért adott feleseket a Living Roomban, és reggel 6kor a részeg lakótársakat.

Itt tanulok az ország egyik legjobb egyetemén, a jogászok közül mi vagyunk a legnagyobb arcok, és igenis itt tanulnak az ország legvállalhatatlanabb diákjai...

Pázmány jogi kar, én így szeretlek... (Kár, hogy lassan vége.)

süti beállítások módosítása