Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

A szerző

2009. június 15. - drhlaszlo

Üdv napjaink egyik legmértékadóbb köldöknézős énblogján!

Néhány szó a szerzőről:

KicsiSáti vagyok, 2007. októbere óta blogger, egyébiránt hobbihaspók, épp lassan felnövök, és jó ideje igyekszem hasznos tagjaként működni a társadalomnak.
Minden bizonnyal egyszerre leszek menő jogász, írófejedelem és főállásű étteremkritikus - feltéve, hogy a tehetség és a szorgalom jeleit más is látni fogja rajtam. Gyengéd szálakkal kötődöm Budapesthez, Bács-Kiskun Megyéhez és Bajorországhoz; de egyszerre szeretem mindet, viszont hosszú távon mindig a másik hiányzik, mint ahol vagyok.
Szeretem a felesleges filozofálást árnyas kerthelységekben, a májusi sétákat, a nagy autózásokat tavaszi estéken; imádok éjszaka csellengeni a városban és pakolászni néhai nagyapám pincéjében. Szeretek mindenfélét kotyvasztani a tűzhely mellett.
Nem szeretem az arcokat az aluljáróban, a tömény büdöset a metrón, a mobilon fülhallgató nélkül zenét hallgató akusztikus környezetszennyezőket és a papír szélével elvágni a kezem.

Akarsz tudni mást is?

süti beállítások módosítása