Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

Ez így... Milyen?

2008. január 29. - drhlaszlo
Drágáim!

Ma, végre -több nap után- jelentkezem.
A mottó: Mindig azt szerettem csinálni, ami jólesett... Amikor ez nem ment, amikor úgy éreztem, hogy amit csinálok, nem fog jól esni; akkor igyekeztem, hogy amit csinálok,amit csinálnom kell; az essen jól. Így leszel boldog. A cél: az elégedettség.

Mindig érezd úgy, hogy amit csinálsz, az kielégít.

Volt néhány hallgató, aki rádöbbent arra, hogy nem ez az ő útja; tőlük mindig azt kértem, hogy "legalább próbáld ki"... Ne futamodj meg!

Te sem, kedves L...!

/Ma boldog vagyok. Ma sikerült valami. Nem csak az én érdemem... Szerencsém volt. De mégis, minden ilyen élmény segít dönteni.../
Úgy érzem, én jól döntöttem!

süti beállítások módosítása