Közlöny, tartalma a kihirdetés napján lép hatályba

KSKözlöny

KSKözlöny

Mi a hökösdi?

2008. január 31. - drhlaszlo
"Lehet, hogy hosszú és lehet nehéz, de annyi biztos ez a nap tiéd/
ez a nap a tiéd"

Drágáim!

Embernek maradni... Erről írt Elija barátom (tellac.blogter.hu) ... De milyen embernek? Mit jelent embernek maradni?
Van egy álmom. Megvalósítható - megvalósíthatatlan. Az álmom: jó embernek maradni; akkor is, ha sikeres vagy, akkor is, ha éppen lúzer. Azért maradj "ember", mert akkor leszel hiteles és vállalható, ha jó próbálsz lenni. Mi a jóság? a jóság szerintem azt (is) jelenti, hogy, ha tudod, hogy valaki(k) számítanak rád, akkor igyekszel segíteni...
Nem azért kezdtem el ezt annak idején, mert hasznos volt; nem azért, mert  úgy éreztem, hogy ez közelebb visz a karrieremhez; egyszerűen csak azért, mert nem voltam elégedett az akkori HÖKkel, úgy éreztem, hogy menne ez jobban is.
Azonkívül nagyon szeretek segíteni, szeretem hasznosnak érezni magam - vonzott az, hogy tehetek valamit, és hogy annak, amit teszek, van valami minimális látszata.


Vélemény?
süti beállítások módosítása